mandag den 7. marts 2011

Bestået !

Mit sidste fag på HD 1-del var Erhvervsøkonomisk Metode og var absolut ikke et yndlingsfag. JEg har lært ord som positivisme, konstruktivisme, diskurs og meget andet og fælles for dem er nok, at de ikke vil høre til  nit ordforråd fremover.

Eksamen synes jeg var rigtig svær og det var med håbet om en blid bedømmelse, at jeg gik derfra.

Den sidste måned har været rigtig hård. En fornemmelse af at ligge lige på grænsen mellem bestået og ikke bestået har været som et tungt åg på skuldrene. Jeg har hele tiden tænkt, at jeg burde læse op, men har også syntes at det var spild af tid, hvis nu.....

I formiddags lå der så endelig besked på nettet (hjemmesiden er blevet tjekket mange gange siden eksamen) og der stod 2. Så mig der ikke er stærk i den nye karakterskala måtte lige google hvad det betød; den tilstrækkelige præstation = bestået, så fosvandt skyerne med et fra solen :-)

Så nu er jeg officielt og helt og aldeles efter mange år færdig med HD 1-del og kan kalde mig Graduate
Certificate in Business Administration.
 
Nu kan jeg så se frem til 2.-delen efter sommerferien, der består af fag jeg har en interesse i, glæder mig:-)
 
Men nu skal tiden bruges på alt det jeg ikke har nået de sidste halve år. Så jeg er medlem af et fitnesscenter igen, scrapper og har meget mere tid med familien. SKØNT

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen...
Du er en super sej tøs!! :)

Stort knus fra mig