søndag den 17. maj 2009

Scrapweekend...

.... startede med at jeg hentede min månedspakke på posthuset i fredags.

Det passede jo perfekt, da jeg skulle til Karina og scrappe lørdag sammen med tøserne. Fredag eftermiddag printede jeg en mase billeder ud og pakkede bilen.

Lørdag morgen afsted mod Slangerup, de første par timer fik jeg kun skåret billeder til og sad og fedtede rundt med papiret og kunne ikke få noget til at passe sammen. Det endte så ud i en knaldende hovedpine, så jeg måtte desværre køre hjem. Rigtig øv, for jeg havde glædet mig så meget..... ;-( , ja, så her i dag har jeg pakket bilen ud igen. ØV ØV ØV

Håber at vi snart kan ses igen til scrap

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Øv, den lørdag havde du glædet dig meget til.
Næste gang bliver det hyggeligt igen:)
Knus til dig