lørdag den 23. maj 2009

Lidt scrap...

Tjah, det bliver jo ikke til så meget for tiden, da jeg jo sover det meste af tiden væk.



Men jeg fik da lavet et konfirmationskort forleden til niecen.

Forleden blev jeg så nødt til at aflyse en middagsaftale i aften. Jeg har så tit så ondt i hovedet, så jeg kunne simpelthen ikke overskue, at skulle langt væk hjemmefra, sidde med hovedpine og så ha' den lange vej hjem, samtidig kan jeg mærke at for meget om ørene ikke er godt pt og jeg vil gerne ha' lidt tid i morgen sammen med min familie og forhåbentlig uden hovedpine. Jeg vågnede med knaldende hovedpine i morges og har sovet hele formiddagen væk, øv øv. Her til aften sover vores børn ude og jeg gik så småt i gang med at scrappe lidt.


Jeg må indrømme, at Jesper ikke er ligeså godt scrapselskab som tøserne, han gider ikke snakke papir, dims og dies, nå, men jeg har hygget mig meget godt alligevel, og han er tilgivet. Jeg fik fæsrdiggjort et LO med Mollie, som jeg startede på nede hos Karina i lørdags, hvor jeg jo til min store ærgelse måtte forlade selskabet. Det var tiltængt anderledes, men jeg MANGLER/SAVNER min Cuttlebug til alt, men nu blev det altså sådan.... farverne er ikke helt gode på det her billede.

Ingen kommentarer: