lørdag den 23. maj 2009

På to hjul

Mollie har det jo med at være ret selvstændig og selv afgøre hvornår hun er klar til hvad. Hun render jo selv på legepladsen i år og nyder det i fulde drag. Jeg tror hun kender flere af naboerne end Jesper og jeg, snakker med alt og alle.

Hun har haft hendes lille cykel med brede dæk og støttehjul siden sidste år, men det er først i år, den rigtig bliver brugt. Hun elsker at cykle, det er desværre ikke hver morgen at vi har tid til at hun cykler ned til børnehaven, men sådan er det.

I går da jeg kiggede ud af vinduet, havde Mollie lånt underbosdrengens cykel uden støttehjul og gud hjælpe mig om hun ikke bare cyklede der ud af på den. Jeg tabte lige kæben og måtte kalde på farmand, som blev ligeså overrasket.

Jesper var ikke længe om at glemme tømmermænd, finde værktøjet frem og skrue støttehjulene af datterens cykel. Sammen cyklede de så på centeret, det har de også været i dag (også på cykel) og Mollie cykler rundt dernede på 2 hjul som om hun aldrig har bestilt andet. Så kan Jesper og jeg godt glemme vores i løbet af sommeren, hun kom os endnu engang i forkøbet.
Hvor er jeg stolt af min lille pige, der pludselig er ved at være meget stor.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Mollie er ikke bare ved at være stor...hun er super sej!!
Hun var lige ved at komme for sent til livet, og jeg er ikke i tvivl om at hun bare er i fuld gang med at indhente det forsømte:)
Super Mollie!
Knus