tirsdag den 7. april 2009

Legepladsen...

.. er den fedeste ting ved at bo i lejlighed.

Jeg har ligger underdrejet hele weekenden og måtte bl.a. aflyse en aftale om en tur på naturlegepladsen søndag. Den eneste friske luft jeg fik var da jeg tog til vagtlægen i går og blev udstyret med et par stesolider, farver, striber og fest i hovedet, eller rettere jeg gik ud som et lys.

Oscar havde en legeaftale her til formiddag, som jeg seriøst overvejede at aflyse, for vores hjem indbød ikke lige til andre end os selv inden for døren. Vejret var heldigvis med os, så det blev på legepladsen, her kom aftalen fra søndagen så også ind i billedet. Kaffe på vores legeplads i stedet for på naturlegepladsen. Min skønne mand sørgede for frokost i det fri til os alle, pølser med brød. Flere støtte til, så der var dømt tøsesladder til den store guldmedalje medens alle børnene legede. Herlig dag, og jeg kan mærke at jeg har fået sol i hovedet.

Det er så skønt ved vores legeplads, at lige så snart solen er fremme strømmer børnene ud. Alle leger med alle uanset alder, køn og hudfarve. Lidt fordele er der ved at bo i lejlighed udover en rimelig husleje.... :-)

Tak for en skøn dag til alle, og jeg kommer ned i morgen til hjemmebagte boller.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Hvor har du ret søde.
Det var en super formiddag hos jer!
...og naturlegepladsen, den løber ingen steder.
Rart med tøsesnak, sammen med *nye* tøser;)
Knus til dig