onsdag den 8. april 2009

Duften af forår....

Der hersker efterhånden ingen tvivl om at Mollie er blevet en stor pige. I sidste uge er hun begyndt selv at gå på legepladsen og hun er så dygtig, men ikke til at drive op igen. Hun er egentlig ligeglad med om der er nogle at lege med; er der leger hun med dem og er der ikke tuller hun rundt selv. Hun gynger, kridter (tegner med kridt), cykler og er bare Mollie. Det er helt vildt, min lille pige,hun er anderledes, men gør hendes forædre stolte :-)

Forleden sad jeg og iagtog hende medens hun tegnede, uden jeg har lagt mærke til udviklingen er hun begyndt at tegne rigtige mennesker med ben, arme og endda babyer i maven. Det går bare for hurtigt.

Disse billeder er fra forleden, hvor vi var en en hel flok på legepladsen, fotografen er J. Jeppesen. Papiret er fra Lili Bee (Moshposh - marts kit) og skitsen er fra http://dreampapers.blogspot.com/ Der hører lige en forklaring til titlen, når Mollie kommer hjem efter en hel dag ude i det "fri" dufter hendes hår helt specielt af forår, den er så vidunderlig den duft, men ikke til at beskrive med ord, skal duftes :-)
Blikket på det højre billede er så fedt....

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Vi 2 søde, arbejder da godt sammen.
Jeg snupper et par billeder, og du forvandler dem til noget hamonisk og smukt på papir.
Mollie sørger for at det hele samles til noget unik.

Knus fra mig:)

Linda K. sagde ...

Hvor er det flot, og sikke nogle skønne skønne billeder af din smukke pige! Hvor er det dejligt at se der også er plads til historien :) - super super flot. Rigtig god påske!