torsdag den 16. oktober 2014

Bryllupsdag...

.... kom lige i tanke om, at det er 10 år siden at jeg blev gift, en stor fejltagelse, som der er rettet op på siden....

Set i bakspejlet burde jeg aldrig have sagt ja. Frieriet skete til min 30-års fødselsdagsfest, og der siger man jo "ja" og jeg kunne ikke lige overskue konsekvenserne ved at sige nej lige på det tidspunkt.

I tiden op til brylluppet, et halvt år efter frieriet, burde jeg også have taget signalerne om, at det var en dårlig beslutning alvorligt, men var ikke stærk nok og hvordan fortæller man lige alle, at man ikke har lyst..... ignorerede min mavefornemmelse og har i den grad betalt prisen.

Lykkelig for at være skilt fra denne mand, lykkelig for at jeg ikke skal fejre 10-års bryllupsdag i dag, lykkelig for at dagen er tilbragt med min vidunderlige prinsesse, lykkelig for en dejlig træning i fitness-centeret her til aften.....

Ingen kommentarer: