lørdag den 13. september 2014

Min bedste ven....

... lærte jeg, at kende til svømning på ungdomsskolen. Vi havde mange skønne oplevelser sammen i årene der fulgte, vandretur, kanotur, fester, vore forelskelser, gåture mm. Vi gled langsomt fra hinanden da min ven fik første seriøse kæreste og sine drenge.

Jeg "festede" videre og var jo så sammen med eksmanden. for ca. 7 år siden mødtes vi så igen, da mit og eksmandens forhold var under gevaldigt pres... Eksmanden og min bedste ven kunne ikke rigtig sammen, min bedste ven forsøgte, men måtte kaste håndklædet, da han ikke kunne med eksmandens måde at behandle mig på - dengang kunne jeg ikke se det - desværre..... og vores veje gik hver sin vej på det tidspunkt, da jeg følte mig tvunget til at vælge eksmandens vej eller også var jeg ikke stærk nok ?

Da jeg blev alene for 1½ år siden var min bedste ven der med det samme og siden er det blevet til mange dybe snakke, fantastiske oplevelser med alle vores børn, fredagsbarer og fester <3 -="" havde="" overlevet....="" p="" venskab="" vores="">
Min bedste ven kan sige alt til mig, han kan være hård, men der er kærlighed bag og han får mig til at tænke, han lytter, han roser og ser ind bag min facade. Jeg beundrer hans skarpsindighed og han kan bare noget med ord og følelser....

Grundet triste omstændigheder i hans familie har vi ikke set så meget til hinanden denne sommer, men jeg ved han er der og det betyder alverden for mig  :-) men han er tilbage igen....

Vi har været sammen her til aften og hygget med børnene sammen med en anden fantastisk ven, jeg har været slået lidt ud af kurs det sidste stykke tid, men er ved at være på rette spor igen - vi havde en dejlig aften. Da jeg kom hjem fik jeg den dejligste sms fra ham og tårerne piplede frem.

Det bedste, der er sket i mit liv er at jeg efter alt for mange år uden, fik min bedste ven igen, hvor privilegeret kan man være ? Det har så også gjort mig meget bevidst om, at jeg for intet i verden vil "miste" ham igen, intet er det værd - elsker dig M.

Ingen kommentarer: