lørdag den 2. marts 2013

Kan man kede sig ihjel ?

Jeg slap væk fra en arbejdsplads hvor jeg var ved at knække helt af at arbejde i døgndrift og havde alt for mange opgaver til at det kunne nås på en arbejdsdag, også selv om man tog aftenerne og weekenderne til hjælp.

Jeg fandt et nyt job, men er havnet i den stikmodsatte situation, jeg keder mig noget så voldsomt. Man kan sige at jeg får min lån, men på bekostning af hvad ? Dagene er lange og jeg har mistet gejsten. Jeg er bange for at blive dummere og glemme min kunnen. Jeg er bange for at miste humøret og initiativet helt. Hvad før en klog i sådan en situation ?

Jeg søger alt hvad der er at søge af job, men som konjunkturen er pt er vi mange om de få job, så det er ikke til at sige hvornår det bliver....

I mens må jeg jo prøve at holde hovedet igang, Jeg sluger bøger i øjeblikket, er blevet valgt som bestyrelsesmedlem og fundraiser hos spejderne og lurer på, hvad jeg mere skal finde på indtil skolen starter igen.

Jeg vil udfordres, jeg vil føle mig nødvendig, jeg vil gøre en foskel.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg bliver så vred på dine vegne, når arbejdspladser kan vælge et så suverænt menneske fra!

De aner ikke, at de smider guld på gaden...de aner ikke at de sidder overfor et menneske, der har så stor en viden, og de aner ikke, at havde de valgt dig, og behandlet dig pænt, så var du blevet der, og beriget firmaet med stor stor viden.
Jeg bliver så vred...

Jeg håber at der snart kommer et job til dig, min skat, som kan give dig udfordringen tilbage og som kan fylde dig med den gode arbejdsglæde igen...for det fortjener du, om nogen:)

Stort knus fra mig