mandag den 27. februar 2012

Logescrap...

I lørdags var jeg til logescrap og det var lige hvad jeg trængte til efter alt for lang tids overarbejde, stress og skole. En dag i skønne pigers selskab uden større problemer end at skulle vælge papir, billeder osv.  - men det er dejlige problemer !!!

Jeg started med udfordring nummer 2 -  en skitse



Papiret er fra PION, der laver det mest fantastiske papir, der længe er set... så er der guld Thickers og lidt blingswirl.

Næste udfordring så således ud..... eller rettere den første !



.. og når man sidder i den, så kunne man godt ha' brugt at man måtte bruge en helt masse andet, men jeg blev tilfreds med reultatet.

Papiret er fra FabScrap, så er der brugt røde Thickers, blingswirl og lidt fra gemmerne.

Udover udfordringerne  fik jeg lavet yderligere 2 LO'er, det var jo helt vildt, tror aldrig det er sket før.




Der er brugt papir fra Pion, Thickers og ting fra gemmerne til begge.

En fantastisk dag, hvor det som sagt lykkedes at få dagligdagen lidt på afstand og få brugt lattermusklerne. Tak for en dejlig dag.

PS beklager at billederne er lidt skæve, havde vist lige glemt vatterpasset :-(


1 kommentar:

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

Det er nogle rigtig pæne kort, og det næste kort du laver når du igen skal væk fra stress kan du jo passende ligge op på Hobbytavlen.dk og få en masse positiv feedback