onsdag den 15. februar 2012

Ekstern økonomirapportering..

.. har været et tungt fag med enormt meget læsestof og pga et stort arbejdspres må jeg nok indrømme, at jeg ikke fik gjort lige så meget ved hjemmearbejdet som egentlig var min hensigt fra starten. Jeg fik dog gjort noget ved det i juleferien. 10. januar var et mareridt, svær opgave, teknik mv. der ikke virkede i eksamenslokalet osv. Derefter har været en lang ventetid på resultatet... I sidste uge kom den vejledende løsning og efter at have skimmet den, gemte jeg den væk, for jeg syntes ikke det så helt godt ud og blev i dårligt humør.

I mandags kom svaret endelig og jeg er bestået endnu gang, yes, så aftalen d. 8. juni er blevet slettet fra kalenderen igen. Et skridt nærmere det endelige mål.... og i fuld gang med Økonomistyringen nu.

I did it again.... !

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Stort tillykke, du er så sej. Tak for hyggeligt selskab i lørdags.

Kh. Irene

Jette... sagde ...

Selvfølgelig bestod du min skat...for du er én af de sejeste piger jeg kender:)

Stort knus til dig