fredag den 8. april 2011

Fædretur !

Mine 2 drenge er taget afsted på fædretur sammen med resten af 3A. 'I år skal de overnatte 2 gange ovre i Sverige i et forældrepars "ødegård". Drenge er kørt afsted med luftmadras, sovepose, fiskestænger, udetøj og glædede sig helt vildt.

Jeg kommer til at savne dem,selvom vi nok har godt af det. Men ved det betyder meget for dem begge disse ture, så jeg under dem det fuldt ud.

Jeg har så hygget med Mollie til aften. Hun har været til afslutningsfest i børnehaven og skulle først hentes 18.30, men da vi kom hjem har vi guffet og læst hisoriet unde dynen på sofaen, fedt også at vi kan tøse den herhjemme.

I morgen går turen til Kronborg med Mollie og mormor til en rigtig tøseformiddag med frokost, hvorefter Mollie tage med mormor hjem og hygger :-)

I morgen eftermiddag samles vi en flok tøser her og er kreative, her glæder jeg mig helt vidlt. Specielt fordi det er dejlige piger og også dordi der er kommet gang i scrapperiet efter skolen er slut.

En wiu-win weekend for hele familen !

Ingen kommentarer: