torsdag den 21. januar 2010

Fremtiden...

Jeg har det sidste stykke tid tænkt rigtig meget over min fremtid arbejdsmæssigt. Jeg er nået frem til at jeg er nødt til at gøre noget, allerhelst vil jeg jo gerne ta' min HD færdigt, men det koster og jeg skal lige ha' fundet ud af om der er nogen der vil betale for det.

Men jeg har jo længe haft en drøm om, at starte mit eget op, men har skudt det i lang tid. Idag har jeg så siddet og bakset lidt med en hjemmeside (det er godt nok svært synes jeg) og udfyldt en blanket til erhvers- og selskabsstyrelsen. Nu mangler de sidste praktiske ting, et navn og selvfølgelig nogle kunder....

Med hensyn til navn, så er jeg jo håbløs uopfindsom, så jeg har en lille opfordring til mine få læsere, kom med nogle navneideer, kort og sigende !

På forhånd tak

... skulle jeg lige nævne , at der selvfølgelig er en præmie.

Annette

Ingen kommentarer: