onsdag den 19. august 2009

Kreativ dag

I fredags, lige før jeg fik hovedpine igen, var jeg til kreativ dag hos en rigtig dejlig veninde. Jeg kunne jo som sædvanlig ikke lige finde ud af, hvad jeg havde lyst til og det er jo altid godt at holde mulighederne åben. Jeg pakkede så hele bilen med alle scrapsagerne, det bliver altså til mange trappetrin når jeg bor på 2. sal og veninden også gør det.

Nå, men jeg "flyttede" jo ind og vi var 5 tøser samlet. 2 lavede smykker, 1 malede, 1 satte billeder i album ( kunne ikke lige ha' symaskinen med) og jeg scrappede. Jeg blev færdig med 2 lo'er som har ligget og stirret på mig i lang tid, men de afventer lige at en skitsekonkurrence udløber, før jeg viser dem. Jeg fik så også startet på et nyt, som jeg lige skal ha' lavet de sidste detaljer på.

Vi spiste søn aftensmad ved sofabordet, da hele spisebordet var temmelige uoverskueligt med hobbyting. Fed dag/aften.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Det var en rigtig dejlig eftermiddag/aften.
Jeg synes det var super dejligt at du ville være med...vi laver én mere i september, håber at du har lyst til at være med igen;)
Knus til dig