søndag den 5. juli 2009

Scrap'n'dream...

I går var jeg til Scrap'n'dream i Høje Taastrup og som altid var det en fed dag, der gik alt for hurtigt. Der er som altid også blevet grint, sludret og shoppet og jeg har fået en masse småting med hjem.

Denne gang havde jeg valgt ikke at ta' papir med, da det fylder og vejer som et ondt år. Jeg er så blevet så meget klogere, at jeg ta'r ensfarvede rester med næste gang, da jeg var for nærig til at købe et helt ark papir for at bruge en lille udstandsning.

Jeg har så lige siddet og lavet de "små" udstandsninger færdige og her er resultaterne fra i går.


Billederne er fra en Restaurant i Lalandia (ferie 2009), har lige rette årstalet på LO'et (er ikke lige så skarp her til aften). Papiret er fra Bo Bunny, der har jeg også klippet pilen mv. ud fra.

Dette er også et billede fra vores sommerferie, Oscar foran Nasa bygget i Legoland. Han var vildt fascineret af alle bygningsværkerne og hvor mange klodser der var brugt (det står på skiltene), medens forlystelserne ikke sagde ham så meget. Papiret er fra Crate Paper og så div. Quickkutz - udstandsninger. Rumfærgen købte jeg til formålet :-)


Mollie holder skovtur sammen med dukkerne foran sommerhuset i Lalandia. Papiret er fra Bo Bunny og glittersommerfuglen fra Prima.

2 kommentarer:

maria sagde ...

Super flotte LO allesammen.
Ja det er vild så hurtigt dagen i lørdags gik :0)

Jette... sagde ...

Flotte som altid søde:)
Knus til dig