søndag den 26. juli 2009

Lady Mollie

Så fik jeg endelig scrappet her til aften efter at ha' brugt jeg ved ikke hvor lang tid på et latterligt spil på nettet, jeg bare ikke kunne slippe.

Jeg er vild med det billede, jeg har brugt til dette LO, specielt Mollies blik. Jeg startede med billede på noget helt andet papir til scrap'n'dream, men kunne ikke rigtig få det til at virke.... Alt blev skiftet ud på det, baggrundspapiret endda en ekstra gang, fordi Mollepigen lige mente at hun skulle "doodle" på det.

Jeg har brugt papir fra Cosmo Cricket, glimmermist på hvide bogstaver, lidt fra gemmerne og quickkutz-udstandsninger. Skitsen er fra Dreampapers blog.

Historien bag billedet er , at jeg egentlig havde meldt afbud til en eftermiddag med bueskydning sammen med gode venner. Jeg blev så overtalt i sidste sekund og kørte til Nivå sammen med Mollie. Vi havde nogle rigtig dejlige timer derude. Mollie skulle jo ikke løbe ind på banen, så Michael bad hende passe på hans gamle bue og der sad hun trofast og passede på den i lang tid.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Det var en super hyggelig eftermiddag, og Mollie...dejlig som altid;)
Knus