søndag den 27. februar 2011

Scrap'n'dream...

For 2 uger siden var jeg afsted til Scrap'n'dream.  Det var min belønning efter at semesteret på skolen stoppede. Jeg havde glædet mig helt vildt længe inden for scrap'en har måtte vige pladsen alt for længe til fordel for lektier. Jeg kunne slet ikke finde ud af, hvad jeg skulle haø med, men endte med at tage værktøj, bigshot'en, en masse forskellige thickers og dims og e´selvfølgelig lidt billeder.

Det var en suveræn dag, men den kreative hjernehalvdel skulle lige igang igen. Vi hyggede, scrappede, grinte, sludrede og alt var som det skulle være. FED BELØNNING

Jeg fik lavet disse 2 LO'er:

Det første var med i en af konkurrencerne, hvor kravet var at du skulle bruges 1 af nogle givne sangtekster.



Jeg er så utrænet for tiden, at jeg helt har glemt hvad papiret hedder......

Ingen kommentarer: