søndag den 25. april 2010

Logescrap...

Igår var jeg til "Logescrap" i et klubhus i Vallensbæk. Super hyggelig dag i selskab med kreative tøser. Jeg fik for en gangs skyld lavet lidt :-)
Udfordring 1:
  • Skitse

  • Der SKAL være en overskrift og den må kun være hvid eller sort

  • Foruden hvid og sort må du vælge 2 farver mere

  • Dog må du bruge ALT inden for hver farves farveskala

  • Det gælder dog ikke billederne - men papir og pynt

Nu når jeg sidder og læser igennem kan jeg se, at jeg er fejlet på overskriften, øv.

Billedet er fra første gang vi havde Oscar med i Tyrkiet og han er bare lillebitte i forhold til det lange rær han er blevet. Papiret er fra LiliBee, Audrey, så er blevet brugt Thickers, DrewDrops og blomster fra gemmerne.


Udfordring 2:

  • Skitse

  • Der skal være en titel og du må KUN bruge af følgende bogstaver A-B-E-G-I-K-L-N-O-P-R-Y

  • Du må gerne bruge bogstavet flere gange

Jeg valgte billederne fra Mollies gymnastikopvisning. Papiret er fra Bo Bo Bunny, blomsterne er helt nye, fylder bare lidt meget i højden, og ellers Thickers og DewDrops fra gemmerne.

Ved lodtrækning var jeg den heldige vinder og vandt lækkert papir fra MyMindsEye, Chipboard bogstaver, brads og blomster, skønt.

Så kom jeg jo til at bruge mine fødselsdagspenge, så der kom lidt med hjem også, skønt.

Ingen kommentarer: